utorok 7. februára 2017

Som tu a predsa nie som
Čo teda vlastne som
Som myseľ a či telo
Neviem to vysvetliť aby to nebolelo

Moje bytie zdá sami zbytočné,
Každý deň iba boj o veci, no sú skutočné?
Nebyť tak
To zdá sa mi krásne

Necítiť tú bolesť
Keď bytosť chradne
Keď nevie ako ďalej
Stále cíti iba
Utrpenie, bolesť a beznádej

Keď snaží sa chytiť stebla
Nezraniť tých ktorých miluje
No mať pocit že sa nepodviedla
Nájsť mier a pokoj v duši
Zdá sa mi že nedokážem
Kto to tuší

Život pripadá mi stratený
Nemám východisko
To je iba v zemi

Vyslobodenie však neprichádza
A pomôcť si,  to zdá sa zrada
Zbabelý útek, rana do živého
Tým ktorých milujem to nesmiem spraviť
To už predsa nejde napraviť

Len ako ďalej
Tak stojí otázka
Tá cesta je v hmle
A ja sa iba tackám
Blúdim a hľadám

Samučičká bytosť
Celkom mimo sveta
Zavretá v sebe
V hlbokej studni

Na pokraji bytia.

trošku depresívne asi, ale vyjadruje to to čo teraz cítim, nemám silu ani sem písať

1 komentár:

  1. Ahoj Zuzko, včera jsme o tobě mluvily s mou přítelkyní Věrkou, a shodly jsme se na tom, že tvá situace opravdu není růžová...ba co víc, mohu-li to tak říci, je to skoro v prdeli. Ať se rozhodneš jakkoli, vždy se asi budeš nějakým způsobem trápit.

    Já se sice rozhodla pro přeměnu až v 58 letech, ale neměla jsem 5 leté dítě a byla jsem už dlouho rozvedena.

    Stále ti držím pěsti, ale nevím, nevím.... pa, Niki

    OdpovedaťOdstrániť