pondelok 23. januára 2017

No tak som tu zasa, ďakujem za poporu dievčatám čo mi napísali, veľmi mi to pomáha. Stále sa točím v kruhu a neviem sa reálne do premeny pustiť aj keď už rok chodím k sexuologičke / MUDR. Jamborová/. Zdá sa mi celkom chápavá a empatická ale mám pocit že všetko necháva na mňa, ja viem že za mňa nemôže rozhodovať ale potrebujem troška nakopnúť, čo už, taká som. Ale ako mnohé píšete nedá sa s tým žiť, potláčať to, ak by to malo byť tak tak to je lepšie nežiť než znášať to strašné utrpenie. V mojom prípade komplikuje situáciu môj vek /čoskoro 50/ i to že mám rodinu a malého päťročného synčeka s DMO, takže je pre mňa nepredstaviteľné odísť od rodiny, to v tejto situácii nemôžem. Manželka všetko vie a do istej miery ma podporuje a chápe len si nie som istá či to chápe do hĺbky.
Ja by som chcela premenu urobiť v rámci rodiny len neviem či to dokážem ja a ako sa k tomu postaví manželka, ako to zvládne pretože to nie je jednoduchá situácia ani pre ňu a ja mám výčitky že som ju zatiahla do mojich problémov.
Keď sme sa brali milovala som ju a bola som odhodlaná takto žiť celý život, skrývať to a potláčať, dnes to strašne ľutujem, že som to neriešila už vtedy ALE SNAHA ŽIŤ "NORMÁLNE" BOLA VEĽMI SILNÁ. Stratila som strašne veľa času a hrozne ma to mrzí
Čo sa týka premeny bude to veľmi ťažké pretože v práci mám vysoké postavenie ktorého sa musím vzdať a s tým súvisí i finančné zabezpečenie rodiny. Aj inak to bude ťažké.
Žijeme totiž na dedine a asi si viete predstaviť čo by to bolo ak by som začala chodiť ako žena a okolie by ma identifikovalo ako muža, to by bolo sústu pre miestne "drbny" a vôbec asi pre všetkých. Preto by som najradšej najprv mala HRT a až keď by som mala pocit že prechádzam ako žena tak by som začala aj verejne. Inak spodné prádlo už dlho nosím ženské, je mi to strašne príjemné.  Aj tak by to bolo náročné a tiež pre rodinu by to bol obrovský šok, mama má skoro 70 tak neviem ako sa s tým vysporiada.
Ja  neviem prečo to so mnou tak zametá, niekedy mám výčitky že som slabý chlap čo to nedokáže ustáť ale hlások vo mne hovorí,"ale ty nie si chlap ty si žena" a je to jasné. mám pocit že sa z toho zbláznim.

Končím, lebo ma to deprimuje.   Majte sa .


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára